Naujienos

NewsPoint pradeda stebėti Facebook

Ineractive Marketing Partner Baltic (Impartner) džiaugiasi galėdami pranešti, kad NewsPoint Social Media stebėjimo sistema pirmoji Lietuvoje pradėjo sekti Facebook grupes, fanų tinklapius bei pavienių asmenų atvirus profilius. Taip pat į monitoringo sistemos paiešką įtrauktas Naujienų grupių (News Groups) stebėjimas.

“Mūsų pagrindinis strateginis tikslas užtikrinti, kad klientai gautų pilnavertį socialinės medijos stebėjimo įrankį. NewsPoint Social Media ne tik stebi daugiausiai forumų, diskusijų bei komentarų Lietuvoje, bet taip pat informacija klientą pasiekia vos tik ji pasirodo Interente. Tai kritiškai svarbu komunikacijos ekspertams, kurie privalo reaguoti į žinutę tuoj pat ir suvaldyti kritines situacijas." - sako Dalia Tautavičiūtė, NewsPoint projekto vadovė iš Impartner.

Facebook rasti paieškos rezultatai yra rodomi kartu su kitomis žinutėmis iš forumų, komentarų, diskusijų. Klientas, kuris naudojasi NewsPoint socialinės medijos paketu, nepatirs jokių papildomų kaštų norėdamas pamatyti žinutes iš Facebook.

Siekiant sustiprinti socialinės medijos analizės sritį, Impartner neseniai pasirašė bendradarbiavimo sutartį su tyrimų kompanija „SIC Gallup Media“/TNS. „TNS patirtis monitoringo ir analizės srityje leis efektyviai susisteminti ir pateikti komunikacijos socialinėje erdvėje duomenis. Tai suteiks galimybę komunikacijos specialistams objektyviai įvertinti savo kampanijų socialinėje medijoje silpnąsias ir stipriąsias puses, bei geriau valdyti komunikaciją šioje terpėje“, – teigia D.Tautavičiūtė.
 
NewsPoint Social Media ir toliau plečia savo stebimų šaltinių skaičių. Šiuo metu stebime 23 forumus, 14 populiarių tinklaraščių komentarus bei 9 naujienų tinklapių komentarus. Po naujų metų ženkliai papildysime forumų bei diskusijų stebėseną. 

NewsPoint Interneto stebėjimo sistemos konkurencinis privalumas – klientai moka už prisijungimą prie sistemos, t.y. nesvarbu kiek raktažodžių klientas nori stebėti.  Sistema yra lengvai pritaikyta naudojimui ir klientai patys gali lengvai keisti parametrus. Suteikiame 14 dienų nemokamą sistemos testavimą.

=====

NewsPoint yra interneto stebėjimo sistema. Oficialus sistemos atstovas Lietuvoje yra bendrovė Impartner. Sistema stebi virš 600 Lietuvos tinklapių, kurie apima rajoninę, regioninę bei specializuotą spaudą internete, taip pat daugiau nei 300 unikalių tinklaraščių, taip pat blogas.lt bazę su daugiau nei 50 tūkst. vartotojų. Pagrindiniai naujienų portalai yra indeksuojami kas 5-6 minutes. Be žiniasklaidos stebėjimo, NewsPoint suteikia galimybę lengvai valdyti surinktą informaciją. NewsPoint sistema leidžia automatiškai generuoti diagramas ir lenteles, taip pat kompanijai svarbius pranešimus iš karto talpinti įmonės tinklapyje, intranete ar RSS.
 

Kaip Irma Jurgelevičiūtė nusiaubė internetą

Kai šiomis dienomis kiekvienas medijos kanalas „rėkia“ apie Irmos Jurgelevičiūtės „vagies“ istoriją, nutariau apžvelgti kaip Internetas sureagavo į šią dramą. Skaičiai tikrai įspūdingi (žiūrėti pirmą paveiksliuką).

1 pav. Irmos istorija 2010 11 20 -  2010 11 25

Nuo lapkričio 20 d. apie „vagies“ istoriją NewsPoint užfiksavo 468 pranešimus. Pats pikas pirmadienį, lapkričio 22 d. - 157 naujienos. Žvelgiant plačiau, Irmos „vagies“ istorija visai gražiai įsipaišo ir priartėja prie istorijų lyderių. Kedžio įvykiai savo laiku per dieną surinko 247 pranešimus, Ugnikalnio Eyjafjallajökull išsiveržimas 234 naujienas.
Irmos istorijoje pirmąjame naujienų trejetuke atsirado tokie tinklapiai kaip Geradiena.lt (97), Sala.lt (46), Infodiena.lt (44). Žinoma, tai informacijos perdavėjai, jie patys turinio nekuria, tačiau naujienas iš kažkur surinkti turi:) Tam nemažai dėmesio skyrė Zebra.lt (29), Delfi.lt (23) bei Alfa.lt (22) bei kiti naujienų portalai.
Turbūt nei viena  Lietuvos pramogų žvaigždutė negali pasigirti tokiu žiniasklaidos domėjimusi. Gal ateityje Irma ir galės didžiuotis, kad buvo laikotarpis, kai ji „nusiaubė“ Internetą. Tačiau žvelgiant iš kitos pusės – negi naujienų tinklapiai tikrai nebeturi apie ką rašyti?

TNS ir „NewsPoint“ kartu stiprins komunikacijos monitoringą ir analizę Baltijos šalyse

Siekdami sustiprinti socialinės medijos monitoringo ir analizės sritį Baltijos šalyse, tyrimų kompanija „SIC Gallup Media“/TNS (TNS) ir interaktyvios reklamos agentūra „Interactive Marketing Partner Baltic“ (Impartner), valdanti „NewsPoint“ interneto monitoringo sistemą šiame regione, pasirašė bendradarbiavimo sutartį. Šis bendradarbiavimas leis ne tik aktyviai vystyti interneto žiniasklaidos – naujienų portalų komentarų, tinklaraščių, forumų – monitoringo sistemą, bet ir suteiks galimybę stebėti komunikaciją socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip „Facebook“.

„Tikimės, kad ši partnerystė ne tik dar labiau sustiprins mūsų kompanijų pozicijas monitoringo srityje, bet ir  Lietuvos bei užsienio komunikacijos profesionalams suteiks naujas galimybes valdyti viešųjų ryšių veiksmus socialinėje medijoje. Kaip rodo mūsų tyrimai, nuo 2000 m. interneto skvarba Lietuvoje išaugo beveik 6 kartus ir šią vasarą siekė jau 57,7 proc. Aktyvūs, kasdien interneto erdvėje besilankantys 15-74 metų Lietuvos gyventojai sudaro 60,2 proc. visų besinaudojančiųjų internetu. Todėl natūralu, kad verslas seka vartotojų įgūdžius ir vis aktyviau komunikuoja internete“, – teigia „SIC Gallup Media“/TNS direktorius Gytis Juodpusis.

Bendradarbiavimo sutartis taip pat numato, kad TNS teiks bendrovės Impartner klientams tradicinės žiniasklaidos – spaudos, radijo ir televizijos – monitoringo bei analizės paslaugas, o Impartner bendrovė TNS klientams – automatinio interneto monitoringo sprendimus.

„Partnerystė su TNS mūsų automatinės monitoringo sistemos „NewsPoint“ naudotojams leis ne tik stebėti tradicinę žiniasklaidą, bet ir suteiks pridėtinę vertę informacijos redagavimo ir analizavimo poreikių turintiems klientams. Be to, šios kompanijos patirtis analizės srityje suteiks galimybes įvertinti gausios ir fragmentuotos interneto informacijos srautą ir padaryti tikslias įžvalgas bei tikslingiau nukreipti komunikaciją“, – sakė bendrovės „Interactive Marketing Partner Baltic“ direktorius Martynas Keleras.

„SIC Gallup Media“/TNS kontroliuoja tarptautinė tyrimų kompanija „TNS Global“, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių  Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.

UAB „Interactive Marketing Partner Baltic“ – interaktyvios reklamos agentūra, daugiau kaip šešis metus kurianti ir įgyvendinanti reklamos internete projektus, yra viena didžiausių interneto reklamos kūrėjų Lietuvoje. Šių metų tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Hammer“ „Impartner“ laimėjo auksą už sukurtą interaktyvų žaidimą „Elmenhorster Sulčių imperija“. „Impartner“ Baltijos šalyse oficialiai atstovauja norvegų įmonės "Opoint AS" vystomą interneto monitoringo sistemą “NewsPoint”.


Daugiau informacijos:

Gytis Juodpusis
Direktorius, UAB „SIC Gallup Media“/TNS
Tel. + 370 5210 6620
El. paštas: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Martynas Keleras
Direktorius, UAB „Interactive Marketing Partner Baltic”
Tel. +370 610 20000
El. paštas: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Spalvingas rugpjūtis internete

Kaip ir priklauso, pateikiame šių metų rugpjūčio mėnesio interneto naujienų trejetuką (1 pav.). Tikriausiai niekas nenustebs, kad pirmoje rugpjūčio mėnesio vietoje – Pasaulio krepšinio čempionatas (1278 naujienos). Įvairūs čempionato rezultatai ir užkulisiai užvaldė sirgalių širdis ir interneto erdvę. Daugiausiai naujienų pasirodė rugpjūčio paskutinę dieną (143 vnt.), kai Lietuvos krepšininkai išplėšė įspūdingą pergalę prieš Ispanijos rinktinę. Prisiminus D. Kedžio istoriją, tai per patį piką (balandžio 21 d.) apie šį įvykį buvo paskleisti net 247 pranešimai. Matyt lietuviams blogos naujienos vis dar yra didesnis masalas. Antroje vietoje – dviejų televizijų LNK ir TV3 šokių projektai – 892 straipsniai. Skaičius gana įspūdingas. Atrodo identiška kova vyksta ne tik televizijoje ant parketo, bet ir internetinėje erdvėje. TV3 projektas „Šok su manimi“ laimi ne tik reitingus, bet ir naujienų kiekybę - 483 naujienos, LNK projekto “Kviečiu šokti“ žinučių NewsPoint užfiksavo 455.
Trečia rugpjūčio mėnesio vieta – vis dar žiniasklaidos nepaliekanti D. Kedžio istorija – 583 naujienos.

1 pav.  Rupjūčio mėnesio penketukas

Televizijų šokių pranešimų gausa paskatino peržvelgti kaip televizijos skleidė žinią internete apie naujus sezonus nuo vasaros pradžios. Norėjome lyginti penkias TV – TV3, LNK, LRT, BTV, LRYTO TV. Tačiau kova labai nelygi. Mažesnieji kanalai ne itin investavo laiko ir jėgų į žinučių išplatinimą ir sudominimą sezonais. Apie LRT naują sezoną rasta 42 naujienos, daugiausiai pranešimų pasirodė savaitė prieš sezono atidarymą rugsėjo 13 d. Apie BTV NewsPoint užfiksavo tik 9 naujienas. Apie Lietuvos Ryto TV naują sezoną taip pat nedaug rašoma – 22 naujienos. Pagrindinė žinia – Lryto televizija persiviliojo L. Gradauskienę.
Tuo tarpu tarp LNK ir TV3 virė tikra kova (2 pav.)

2 pav. LNK vs TV3

Iš grafiko matyti, kad informacija apie abiejų TV sezonus sklido gana tolygiai, tačiau internetui įdomesnis pasirodė LNK sezonas – 215 naujienų, TV3 atsiliko nedaug – 176 naujienos. LNK daugiausiai 12 naujienų išplatino rugpjūčio 20 d. prieš pat atidarymą informuodama apie visas pagrindines savo laidas – šokiai, talentai, pokalbių laidos. TV3 žinučių gausa (14) pasižymėjo rugpjūčio 26 d. iš karto po pirmos laidos „Šok su manimi“.



 

2010 m. liepos mėnesio interneto naujienų penketukas

Vasara jau įpusėjo, tai atsispindi ir NewsPoint atrinktose populiariausiose liepos mėnesio interneto temose. Pirmoje vietoje vasariška tema – įvairūs Lietuvos ir pasaulio festivaliai (žiūrėti 1 pav.). Apie juos nepatingėta parašyti net 2779 pranešimus. Įkelta daug foto, video reportažų. Naujienų pasirodė kiekvieną dieną, todėl dienos lyderės nenorėtume išskirti. Festivaliai labai įvairūs – muzikos, meno, sporto, literatūros ir begalė kitų. Daug atgarsio susilaukė Vokietijos „Meilės paradas“. Festivalyje įvykusi tragedija žymiai praplėtė naujienų kiekį. Iš Lietuviškų renginių daug dėmesio susilaukė Roko naktys, Tamsta muzikos festivalis. Daugiausiai apie festivalius mus švietė 15min.lt – 177 straipsniai bei reportažai.

Antroje vietoje vis dar šmėžuoja Pasaulio futbolo čempionatas – 2389 naujienos. Šį mėnesį plačiausiai futbolą aptarė Delfi portalas – 195. Naujienų pikas – liepos 12 d. Praūžus Pasaulio futbolo čempionato finalui aistros aprimo ir pranešimų pasirodė vis mažiau ir mažiau.

Komunikacijos sėkme gali pasigirti Žalgirio mūšio minėjimas (1487 pranešimai). Portalas infodiena.lt surinko gausiausią kiekį naujienų – 122.Nenustebino, kad naujienų pikas – liepos15 d. (276).

Toliau seka D. Kedžio istorija (777), kurios pranešimų kas mėnesį mažėja, bet vis dar pastebima prie lyderių. Liepa mus lepino ypatingai karštais orais bei didelėmis audromis, tai atsispindi ir internetinėje žiniasklaidoje – 404 naujienos.

1 pav. liepos mėnesio interneto naujienų penketukas

Vuvuzela Pasaulio Futbolo čempionate 2010 m.

2010 birželio 11 d. prasidėjęs Pasaulio futbolo čempionatas dovanoja ne tik gražias rungtynes, bet ir sukelia nemažai diskusijų, susijusių ne tik su žaidimu. Bene plačiausiai aptarinėjama yra Vuvuzelų,  populiarių Pietų Afrikos trimitų, keliamas garsas/triukšmas stadionuose. NewsPoint apžvelgė kokį atgarsį Vuvuzelos sukėlė Lietuvos, Latvijos bei Estijos internete bei  Lietuvos Socialinėje žiniasklaidoje per 2010 06 11 – 2010 06 16 laikotarpį.

1 pav. Vuvuzela  EE vs LV vs LT 2010 06 11-16

Visame Baltijos regione pasirodė 111 pranešimų, kuriuose minimos Vuvuzelos (1 pav.). Daugiausiai naujienų pasirodė Lietuvos interneto erdvėje – 58, Estijoje – 27, Latvijoje – 26. Pranešimų kiekis gali skirtis, kadangi Latvijos bei Estijos stebimas interneto tinklapių kiekis yra gerokai mažesnis nei Lietuvos, todėl ir pranešimų „sugaudyta“ ne tiek daug, tačiau tendencijas galime įžvelgti.  Dažniausiai apie Vuvuzelas Lietuvoje rašė www.lrytas.lt svetainė – 8 pranešimai, Estijoje  www.postimees.ee tinklapis – 9 pranešimai, Latvijoje www.sportacentrs.com ir www.tvnet.lv – po 6 naujienas.

O kaip į Vuzuzelas reagavo Lietuvos pagrindinių tinklapių komentatoriai ir forumų dalyviai?

  2 pav. Vuvuzela socialinėje žiniasklaidoje

Iš viso pasirodė 345 komentatorių atsiliepimai internete (2 pav.). Daugiausiai komentatoriai diskutavo www.lrytas.lt tinklapyje – 198 komentarai, kiek mažiau www.delfi.lt  - 98 bei www.diena.lt – 37 vnt.  Iš forumų aktyviausias buvo www.miestai.net, jame pasirodė 6 žinutės.  Nuomonių pasirodė įvairių – vieniems vuvuzelos garsas labai patinka, kiti negali jų pakęsti. Susikūrė netgi tinklapis www.banvuvuzela.com, kviečiantis sirgalius aktyviai reikšti nuomonę dėl Vuvuzelų keliamo garso.

Daugiau informacijos:  telefonu +370 611 78144 arba el. paštu This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

NewsPoint socialinės žiniasklaidos monitoringas pristatomas Lietuvai

Interactive Marketing Partner Baltic pirmieji Lietuvoje pristato platų Socialinės medijos stebėjimą – NewsPoint socialinė žiniasklaida. 
Ši paslauga apima pagrindinių didžiausių Lietuvos forumų (supermama.lt, forum.lrytas.lt, diskusijos.lt, uzdarbis.lt ir t.t.), didžiausių tinklaraščių komentarų ( racas.lt, dansu.lt, marketer.lt, uagadugu.lt ir kiti) bei naujienų tinklapių komentarų ( delfi.lt, lrytas.lt, alfa) stebėjimą. Socialinės žiniasklaidos šaltinių sąrašas bus palaipsniui plečiamas.

NewsPoint yra labiausiai technologiškai pažengusi interneto monitoringo sistema Lietuvoje. Geras kokybės ir kainos santykis leidžia mums mąstyti apie dominavimą Lietuvos rinkoje interneto monitoringo srityje“, sakė Dalia Tautavičiūtė, NewsPoint projekto vadovė iš Interactive Marketing Partner Baltic.

NewsPoint bendradarbiauja su didžiausiais rinkos žaidėjais, teikdamas jiems interneto monitoringo paslaugas. NewsPoint paslaugomis jau naudojasi didžiausi telekomunikacijos operatoriai, bankai, viešųjų ryšių ir reklamos agentūros, mažmeninės prekybos žaidėjai, valstybinės institucijos bei kiti rinkos dalyviai. Šiuo metu NewsPoint stebi daugiau nei 300 populiariausių Lietuvos tinklapių. NewsPoint sistema pagrįsta Opoint monitor paieškos įrankiu, kuris priklauso norvegų kompanijai Opoint, kuri teikia žiniasklaidos stebėjimo paslaugas 6 Europos šalyse. Šiuo metu Opoint stebi beveik 14 tūkst. tinklapių 24 pasaulio kalbomis. Opoint indeksuoja net 300 tūkst. straipsnių per dieną.

Daugiau informacijos:
Dalia Tautavičiūtė
NewsPoint projekto vadovė
UAB „Interactive Marketing Partner Baltic“
Mob.: +37061178144
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it  

Interneto stebėjimas Pan Baltic!

Nuo šių metų gegužės mėn. NewsPoint plečia interneto stebimas erdves ir pradeda Latvijos bei Estijos tinklapių monitoringą. Vis daugiau verslo ir valstybinių institucijų žvalgosi, kas diskutuojama mūsų kaimynų internete. Rinkos poreikis parodė, kad būtent Latvija ir Estija verslo ir viešąjį sektorių domina labiausiai.
Šiuo metu siūlome lankomiausius 35 latviškus ir 35 estiškus šaltinius. Žinoma, šis sąrašas nėra baigtinis. Jį galima bet kada papildyti pageidaujamais tinklapiais. Suteikiame 14 dienų nemokamą NewsPoint sistemos testavimą.

Susidomėjus, maloniai prašome kreiptis.

Dalia Tautavičiūtė
NewsPoint projekto vadovė
UAB „Interactive Marketing Partner Baltic“
Mob.: +37061178144
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
 

Interneto stebėjimas pagal tinklapių kategorijas

Džiaugiamės galėdami Jums pranešti apie NewsPoint interneto sistemos patobulinimą. Nuo šiol yra galimybė stebėti aktualių pranešimų paplitimą atskirose Interneto tinklapių kategorijose – kiek straipsnių pasirodė naujienų, verslo, sporto ir kituose tinklapiuose, kiek pranešimų pasirodė tinklaraščiuose.
Šiuo metu galite pasirinkti šias Interneto tinklapių kategorijas:

  • World News – Lietuvos naujienų tinklapiai;
  • Business, economy, finance, law – Verslo, teisės tinklapiai;
  • Health, family – Sveikatos tinklapiai;
  • Building industry, real estate – Nekilnojamo turto tinklapiai;
  • Women – Moterims skirti tinklapiai;
  • Miscellaneous – Įvairūs tinklapiai (neturi atskirų kategorijų, kadangi jie pavieniai);
  • Compiuters, Internet – IT informacijos tinklapiai;
  • Sports – Sporto tinklapiai;
  • Automotive – Auto tinklapiai;
  • Media – Tinklaraščiai (Blog'ai).

Kaip tai padaryti?
Kuriant profilį, galite pasirinkti, kad NewsPoint ieškotų informacijos tik tam tikros kategorijos tinklapiuose.

Toliau pateikiame pavyzdinį grafiką, kuris lygina kaip plačiai apie Euroviziją buvo rašoma 3-jų tinklapių kategorijose - tinklaraščiai, moterims skirti tinklapiai ir įvairūs tinklapiai šių metų kovo mėn.
Iš grafiko matyti, kad daugiausiai pranešimų kovo mėnesį pasirodė tinklaraščiuose – 151 pranešimas. Tuo tarpu moterų ir įvairūs tinklapiai labai panašiai diskutavo apie Euroviziją. Moterų kategorija – 38 pranešimai, Įvairūs tinklapiai – 65 pranešimai.

Tikimės, kad Interneto tinklapių suskirstymas kategorijomis padės Jums išsamiau analizuoti komunikaciją internete.

Jei kils klausimų, visada galite susisiekti.

Dalia Tautavičiūtė
NewsPoint projekto vadovė
UAB „Interactive Marketing Partner Baltic“
Mob.: +37061178144
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it  

 



 

Lietuvos ir Pasaulio naujienos Lietuvos internete 2010 m. Balandžio 1-25 d.

Šių metų balandžio mėnuo kaip reta buvo gausus reikšmingų naujienų. Deja, visi įvykiai su tragedijos atsplaviu. NewsPoint interneto monitoringo sistema pažvelgė kaip į pagrindines šių dienų naujienas - Lenkijos tragediją, išsiveržusį Islandijos ugnikalnį Eyjafjallajökull ir Drąsiaus Kedžio istoriją Lietuvos internetas reagavo balandžio mėnesį iki 25 d.


D. Kedžio istorija vs. Lenkijos tragedija vs. Ugnikalnis Eyjafjallajökull

Iš viso tomis temomis pasirodė pranešimų internete – 4556 vnt. Daugiausiai dėmesio susilaukė Lenkijos tragedija –2242, kiek mažiau Islandijos ugnikalnio išsiveržimas – 1485, tuo tarpu D. Kedžio istorija – 1002. Žinoma, apimant ilgesnį periodą, lyderiai gali keistis.

Lenkijos tragedija plačiausiai buvo aprašoma nuo balandžio 10 d., naujienų pikas - balandžio 12d. net 321 pranešimai. Tačiau netrukus šią žinią informacijos kiekiu aplenkė Islandijos ugnikalnio išsiveržimas, apie kurį daugiausiai straipsnių pasirodė balandžio 16 d. ir 20 d. - 234 vnt. Tačiau ir ši naujiena ilgai nesilaikė viršūnėje, D. Kedžio istorija aplenkė ir įsiveržė į naujienų lyderius balandžio 21 d. - 247 vnt. ir pirmauja iki šiol. Pagrindiniai šių įvykių informatoriai – didžiausi Lietuvos naujienų tinklapiai – Alfa, Delfi, Lrytas, 15min.

Įdomu pažvelgti, kaip į pagrindines naujienas reagavo tinklaraštininkai.


D.Kedžio istorija vs. Lenkijos tragedija vs. Ugnikalnis Eyjafjallajökull tinklaraščiuose

Plačiausiai socialinėje medijoje diskutuota tema – Lenkijos tragedija. Apie ją blog'eriai užsiminė 87 įrašuose. Aktyviausiai įvykiai buvo aprašomi balandžio 10 d. - 18 įrašų. Kiek mažiau dėmesio susilaukė D. Kedžio istorija – 65 vnt., daugiausiai pranešimų pasklido balandžio21 d. - 14 vnt. Apie Islandijos ugnikalnio išsiveržimą buvo pasirodę 45 bloger'ių įrašai, aktyviai apie tai diskutuota balandžio 21 d.- 8 įrašai. Taip pat po 7 įrašus pasirodė balandžio 16 d. ir 20 d. Akivaizdu, kad pagrindinės šių dienų naujienos nepaliko abejingų.

Daugiau informacijos: telefonu +370 611 78144 arba el. paštu This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

2009 m. Lietuvos verslo rinkų interneto monitoringo apžvalga

„NewsPoint“ interneto monitoringas pristato penkių pagrindinių Lietuvos verslo rinkų apžvalgą apie skirtingų kompanijų paminėjimus internete per praėjusius 2009-uosius metus. Apžvalga apima bankus, telekomunikacijos bendroves, prekybos centrus, nekilnojamo turto, draudimo bei alaus rinkas.

Apžvalgai buvo pasirinktos didžiausios kompanijos ir palygintas jų pasklidimas internete – kiek pasirodė straipsnių, kuriuose buvo minimos kompanijos. Informacija apima 2009 m. balandžio – gruodžio mėnesius, kadangi „NewsPoint“ aktyvią veiklą Lietuvoje pradėjo nuo balandžio mėnesio.

Informacija apie pasirinktas rinkas internete buvo pasklidusi plačiai – nuo didžiųjų portalų (Delfi.lt, Lrytas.lt, VZ.lt, Alfa.lt) iki rajoninės bei regioninės spaudos internete, asmeninių tinklaraščių, netgi skundų svetainių.

Daugiausiai pranešimų pasirodė apie bankus, telekomunikacijos bendroves bei prekybos centrus. Mažiausiai informacijos rasta apie alaus rinką.

Žemiau pateiktos kiekvienos rinkos apžvalgos – straipsnių apie kompanijas dinamika per pasirinktą laikotarpį bei bendras kiekvienos kompanijos straipsnių kiekis internete.

Bankai

 Telekomunikacijos bendrovės

Prekybos centrai

 Nekilnojamo turto kompanijos 

Draudimo kompanijos


Alaus gamintojai

Gripo ir krizės lenktynės

Įsibėgėjus dideliam triukšmui dėl plintančio gripo, pasinaudoję NewsPoint interneto monitoringo sistema, šį kartą nutarėme pažvelgti kaip smarkiai konkuruoja gripas ir krizė 2009 m. rudenį. Per visą rudens laikotarpį iki lapkričio 23 d., apie krizę radome 12351 pranešimus, tuo tarpu apie gripą – 3189. Yra lyg ir aiškus lyderis. Tačiau, pažvelgus giliau, matysime kokia arši kova vyko ir kas šiandien laimi internete.

Rugsėjo bei spalio mėnesiais neginčijamai pirmavo pranešimai apie krizę. Daugiausiai naujienų pasirodė rugsėjo paskutinę - spalio pirmą savaitėmis – 2350 vnt. Tuo metu daugiausiai publikacijų apie krizę patalpino www.delfi.lt – 153 pranešimai per 2 savaites. Iš viso per du mėnesius buvo pasklidę net 9129 pranešimai apie krizę.

Tuo tarpu gripas negalėjo pasigirti dideliais rezultatais ir visą rugsėjį bei spalio pradžioje smarkiai atsiliko nuo krizės – 657 naujienos. Tačiau spalio paskutinę savaitę gripas įgijo pagreitį ir buvo aprašytas jau 177 kartus, ir tai buvo tik atspirties taškas gripo „kilimui“. Jau per pirmąją lapkričio savaitę naujienų skaičius apie gripą šoktelėjo dar labiau - net iki 562 ir pastoviai augo.

Lemtinga diena, kai įvyko lūžis ir gripas įveikė krizę – lapkričio 18 d. Tą dieną pasirodė 169 publikacijos apie krizę, o apie gripą - net 236! Daugiausiai tą dieną apie gripą rašė www.zebra.lt – 18 naujienų, apie krizę daugiausiai - po 11 naujienų - patalpino www.balsas.lt ir www.lrytas.lt. Gripas ir toliau pirmauja.

Gripas vs Krizė savaitėmis

Gripas vs Krizė dienomis

NewsPoint pagalba Jūs galite stebėti interneto tradicinę ir socialinę žiniasklaidą, paprastai ieškoti aktualios informacijos tiek naujausiose, tiek ir praeities publikacijose.

Devalvacija VS Kiaulių gripas Lietuvos internete

Pasidomėjome kaip Birželį keitėsi Lietuvos interneto skiriamas dėmesys dviems didiesiems baubams: galimai lito devalvacijai ir kiaulių gripui. Mėnesio pradžioje užtikrintai pirmavo devalvacija, kuri savo paminėjimų piką pasiekė Birželio 5 d. - 36 publikacijos. Išviso per mėnesį devalvacija paminėta 389 publikacijose. Lūžis atėjo 21 d., kai po 9 publikacijų, apie ligos protrūkį kaimyninėje Lenkijoje, kiaulių gripas išsiveržė į priekį ir užtikrintai pirmavo iki pat mėnesio baibaigos. "Geriausia" gripui buvo Birželio 21 d. - 31 publikacija.

Galutinėje įskaitoje 389:295 pirmauja Devalvacija. Ją savo publikacijose daugiausiai minėjo vz.lt, tuo tarpu "rezultatyviausia" kiaulių gripo požiūriu buvo alfa.lt.

 

 NewsPoint - profesionalus interneto monitoringas

Lietuvos interneto reakcija į M. Jackson'o mirtį

Lietuvos internetas operatyviai sureagavo į žinią apie dainininko M. Jackson'o mirtį ir jau birželio 26 dieną velionis buvo paminėtas 138 skirtingose publikacijose. Bendrai per birželį popmuzikos karalius paminėtas 308 publikacijose, 46 skirtinguose šaltiniuose. Ypatingo dėmesio M. Jackson'o mirtis sulaukė Lietovos blogsferoje: vien Blogas.lt portale registruoti blog'ai daininką paminėjo 37 kartus, apie jį parašė lankomiausias Lietuvoje blog'as Nežinau.lt, taip pat ir A. Zuokas.

Publikacijų dinamiką birželio 1-29 dienomis, galite pamatyti iš šio grafiko:

 

NewsPoint - profesionalus interneto monitoringas.

 

NewsPoint startuoja Lietuvoje

Džiaugiamės galėdami pranešti, jog Lietuvoje jau startavo interneto monitoringo sistema NewsPoint.

Mes jau stebime daugiau nei 600 tradicinių Lietuvos interneto naujienų puslapių ir portalų bei keliasdešimt tūkstančių blog’ų. Stebimų šaltinių sąrašas nuolatos pildomas. Informacija apie naujausias publikacijas, atitinkančias mūsų klientų reikalavimus, sistemoje atsiranda praėjus vos kelioms minutėms po jų pasirodymo stebimuose šaltiniuose.

NewsPoint taip pat siūlo ir labai palankią kainodarą: mokate tik fiksuotą mokestį, nepriklausantį nuo raktažodžių, paieškų ir generuojamų ataskaitų skaičiaus.

NewsPoint sistema jau naudojasi didžiausios Lietuvoje telekomunikacijų bendrovės, bankai, prekybos tinklai.

Lietuvoje sistemą diegia ir prižiūri interaktyvios reklamos agentūra “Impartner”. Džiaugsimės galėdami atsakyti į visus rūpimus klausimus bei suteikti Jums galimybę nemokamai išbandyti sistemą. Visais klausimais prašome drąsiai kreiptis:

Dalia Tautavičiūtė
+370 611 78144
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it