TNS ir „NewsPoint“ kartu stiprins komunikacijos monitoringą ir analizę Baltijos šalyse

| Print |

Siekdami sustiprinti socialinės medijos monitoringo ir analizės sritį Baltijos šalyse, tyrimų kompanija „SIC Gallup Media“/TNS (TNS) ir interaktyvios reklamos agentūra „Interactive Marketing Partner Baltic“ (Impartner), valdanti „NewsPoint“ interneto monitoringo sistemą šiame regione, pasirašė bendradarbiavimo sutartį. Šis bendradarbiavimas leis ne tik aktyviai vystyti interneto žiniasklaidos – naujienų portalų komentarų, tinklaraščių, forumų – monitoringo sistemą, bet ir suteiks galimybę stebėti komunikaciją socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip „Facebook“.

„Tikimės, kad ši partnerystė ne tik dar labiau sustiprins mūsų kompanijų pozicijas monitoringo srityje, bet ir  Lietuvos bei užsienio komunikacijos profesionalams suteiks naujas galimybes valdyti viešųjų ryšių veiksmus socialinėje medijoje. Kaip rodo mūsų tyrimai, nuo 2000 m. interneto skvarba Lietuvoje išaugo beveik 6 kartus ir šią vasarą siekė jau 57,7 proc. Aktyvūs, kasdien interneto erdvėje besilankantys 15-74 metų Lietuvos gyventojai sudaro 60,2 proc. visų besinaudojančiųjų internetu. Todėl natūralu, kad verslas seka vartotojų įgūdžius ir vis aktyviau komunikuoja internete“, – teigia „SIC Gallup Media“/TNS direktorius Gytis Juodpusis.

Bendradarbiavimo sutartis taip pat numato, kad TNS teiks bendrovės Impartner klientams tradicinės žiniasklaidos – spaudos, radijo ir televizijos – monitoringo bei analizės paslaugas, o Impartner bendrovė TNS klientams – automatinio interneto monitoringo sprendimus.

„Partnerystė su TNS mūsų automatinės monitoringo sistemos „NewsPoint“ naudotojams leis ne tik stebėti tradicinę žiniasklaidą, bet ir suteiks pridėtinę vertę informacijos redagavimo ir analizavimo poreikių turintiems klientams. Be to, šios kompanijos patirtis analizės srityje suteiks galimybes įvertinti gausios ir fragmentuotos interneto informacijos srautą ir padaryti tikslias įžvalgas bei tikslingiau nukreipti komunikaciją“, – sakė bendrovės „Interactive Marketing Partner Baltic“ direktorius Martynas Keleras.

„SIC Gallup Media“/TNS kontroliuoja tarptautinė tyrimų kompanija „TNS Global“, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių  Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.

UAB „Interactive Marketing Partner Baltic“ – interaktyvios reklamos agentūra, daugiau kaip šešis metus kurianti ir įgyvendinanti reklamos internete projektus, yra viena didžiausių interneto reklamos kūrėjų Lietuvoje. Šių metų tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Hammer“ „Impartner“ laimėjo auksą už sukurtą interaktyvų žaidimą „Elmenhorster Sulčių imperija“. „Impartner“ Baltijos šalyse oficialiai atstovauja norvegų įmonės "Opoint AS" vystomą interneto monitoringo sistemą “NewsPoint”.


Daugiau informacijos:

Gytis Juodpusis
Direktorius, UAB „SIC Gallup Media“/TNS
Tel. + 370 5210 6620
El. paštas: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Martynas Keleras
Direktorius, UAB „Interactive Marketing Partner Baltic”
Tel. +370 610 20000
El. paštas: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it