Tikslinės grupės vartotojų pasiekiamumas konkrečiame tinklalapyje atsižvelgiant į tikslinės grupės vartotojų skaičių tarp visų interneto vartotojų. Kuo indeksas didesnis, tuo intensyviau tikslinė grupė naudoja pasirinktą žiniasklaidos priemonę.
Tikslinės grupės vartotojų pasiekiamumas konkrečiame tinklalapyje atsižvelgiant į tikslinės grupės vartotojų skaičių tarp visų interneto vartotojų. Kuo indeksas didesnis, tuo intensyviau tikslinė grupė naudoja pasirinktą žiniasklaidos priemonę.
Nepriklausomas kompanijos/organizacijos/prekės ženklo įvaizdžio vertinimas. Jo tikslas yra parodyti, kaip vertinamas subjektas yra suvokiamas tikslinės grupės ir koks atitikties lygis su anksčiau gautomis prielaidomis. Jis parodo, kokios veiklos sritys yra stiprios arba silpnos ir joms reikalingi patobulinimai, pakeitimai.
Tai vieno ar kelių autorių sukurta ir valdoma interneto svetainė, kurioje informacija skelbiama chronologiškai ir nuolatos pildoma naujais įrašais.
Tam tikrų įvykių įtakoti gausūs įrašai, paminėjimai ir triukšmas žiniasklaidoje (medijoje).
Rodiklis parodantis piniginę įrašo vertę, jei tai būtų reklama, remiantis spaudos ir portalo reklamos įkainiais. Socialinėje medijoje apskaičiuojamas remiantis CPC verte (cost per click of the advertisement - skelbimo paspaudimo kaina).
Internetinė paslauga, kurios pagrindinė paskirtis - diskusijų valdymas.
Platforma, skirta stebėti užklausų tendencijas Google paieškos sistemoje. Jos skaičiai rodo, kaip dažnai konkretus raktažodis tam tikru laikotarpiu ir tam tikrame regione buvo ieškomas atsižvelgiant į aukščiausią diagramos taško procentinę vertę.
Vartotojas, kurio paskyrą ir naujus įrašus kuriame nors socialiniame tinkle (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, tinklaraštyje ir t.t.) seka grupė fanų, sekėjų. Pvz., Instagrameris yra nuomonės lyderis kuriantis įrašus Instagram socialiniame tinkle (tinklalapis su nuotraukomis ir trumpais video), vlogeris kuria įrašus, turinį YouTube arba Vimeo (tinklalapiai skirti trumpiems ir ilgiems video įrašams).
Tinklalapių rūšis, kuriuose turinį kuria ir publikuoja interneto vartotojai pvz., Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest, Vimeo, Disqus, Quora, SlideShare, tinklaraščiai, forumai.
Internetinė paslauga, leidžianti jos vartotojams rašyti, siųsti ir skaityti trumpas žinutes (140 arba 160 simbolių ilgio). Mikrotinklaraščių socialinis tinklas Twitter 2017-ųjų rugsėjį padidino leidžiamą simbolių kiekį nuo 140 iki 280. Po mėnesio šis pakeitimas įsivyravo visame pasaulyje išskyrus Kiniją, Japoniją ir Pietų Korėją.
Autorių sąrašas, kurie analizuojamu laikotarpiu dažniausiai publikavo įrašus pasirinkta tema.
Sąrašas tinklalapių, kuriuose analizuojamu laikotarpiu pasirodė daugiausiai įrašų.
Internetinė paslauga, kurios pagrindinė funkcija kurti ir palaikyti ryšį su kitais vartotojais bei dalintis įvairiu turiniu, pvz., Facebook, Twitter, Snapchat, Reddit.
Informatyvus tinklalapis, kurio turinį talpina redakcijos darbuotojai.
Tam tikras tekstas socialinėje medijoje ar interneto portale.
Pasirinkto laikotarpio analizuojamos tematikos publikuotų įrašų kiekis medijoje.
Kategorijų pavadinimai skirti klasifikuoti tinklalapio turinį. Žymėjimas, taginimas leidžia vartotojui lengviau rasti reikalingą informaciją jam aktualia tematika.
Tinklaraščių, blogų tipas, kurio turinys yra video įrašai.
Vertikaliais portalais vadinami nišiniai, siauros tematikos portalai, kuriuose talpinamas turinys orientuotas į tam tikrą vieną interesų grupę, verslo sritį, industriją, pvz., nekilnojamas turtas, medicina, transportas ir t.t.
Prekės ženklų asociacijų stiprumas - santykinė publikacijų dalis (procentas) interneto diskusijoje apie tuos prekės ženklus tam tikroje tematikoje.
Publikacijų procentas apie konkrečius prekių ženklus, palyginti su bendru šių prekių ženklų medžiagos kiekiu pasirinktame lyginamajame aspekte.
Pozityvių ir negatyvių publikacijų skaičiaus skirtumas palyginus su visa medžiaga. Galimos NSS reikšmės nuo -1 (kai medžiaga 100% negatyvaus tono) iki 1 (kur medžiaga yra 100% pozityvaus tono).
Publikacijų procentas, kurios yra suklasifikuotos neigiamame, pozityviame ir neutraliame kontekste. Neutrali publikacija - kurios autorius apie tam tikrą subjektą rašo racionaliu, objektyviu požiūriu, be emocijų. Pozityvi ir negatyvi publikacija - paminėjimai paremti pozityviomis arba negatyviomis emocijomis, jausmais.
Įrašo pasiekiamumo rodiklis, rodantis žmonių skaičių, kurie galimai sąveikavo su numatyta publikacija, apskaičiuojama pagal tam tikrų spaudos žinučių skaitomumą, mėnesinį tinklalapio unikalių vartotojų ir puslapių peržiūrų skaičių ir sąveikos (interakcijų) intensyvumą po socialinės medijos įrašais.